Garantie si Service
Serviciul de ridicare si retur al produselor in garantie, este oferit gratuit de catre Smart Tools Distribution SRL doar pentru produsele achizitionate direct de la compania noastra.Acest serviciu presupune preluarea de la client a produsului defect in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa repararea lui in service-ul propriu sau al producatorului fara costuri din partea clientului.
Transportul tur-retur, manopera de reparatie, piesele de schimb si asigurarea coletului pe durata transportului se desfasoara in conditii de gratuitate.
Pentru trimiterea unui produs pentru garantie sau service trebuie urmati urmatorii pasi:
- Completarea FORMULARULUI DE SERVICE (vezi FORMULAR)
- Pachetul trimis pentru garantie trebuie sa contina obligatoriu urmatoarele documente:
- Certificatul de garantie in ORIGINAL (completat si stampilat de vanzator)
- Copia dupa factura sau bonul fiscal
- Formularul de service completat (vezi mai sus)
- Produsul defect poate intra in posesia noastra astfel:
- Prin curier - in acest caz in baza solicitarii Dumneavoastra vom trimie un curier pentru a prelua produsul in aproximativ 2 zile lucratoare(*)
- Prin expediere directa- in acest caz trebuie sa obtineti de la centru nostru de expeditii (0269 218 237) numele firmei de curierat prin care se va face expeditia. Aceasta poate diferi in functie de zona Dumneavoastra.
- Returnarea produsului dupa reparatie se va face prin curierat rapid
- Ati completat formularul de solicitare service si aveti un numar de inregistrare
- Ati adaugat in colet certificatul de garantie in original, copia dupa factura sau bonul fiscal si formularul de solicitare service sau macar numarul acestuia
- Ati impachetat produsul corespunzator pentru a nu se deteliora pe timpul transportului
- Aveti pe colet o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Serviciul de ridicare si returnare asigura:Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras. Judet. Cod Postal
Numar de telefon: ......
Destinatar: Smart Tools Distribution SRL
Str. Mihail Kogalniceanu Nr. 1 Hala C3 Loc. Sibiu, Jud. Sibiu, Cod Postal 550138
Telefon: 0269 218 237
- Preluarea produsului defect in aproximativ doua zile lucratoare (*) de la data solicitata in formularul de service
- Livrarea produsului in service-ul nostru in maxim 48 ore de la preluare (*)
- Informarea cu privire la produs pe perioada in care se face reparatia
- Returnarea produsului dupa efectuarea reparatiilor
Serviciul de ridicare si returnare GRATUIT nu se asigura pentru:
- Produsele care nu au fost vandute de Smart Tools Distribution SRL
- Produsele pentru care a expirat perioada de garantie
- Produsele pentru care defectul reclamat nu se manifesta
- Produsele care sunt expediate prin alte firme de curierat sau alte metode decat cele agreate cu centrul de service sau expeditii (0269 218 237)
- Produsele care nu se incadreaza in conditiile de acordare a garantiei
In cazul in care produsele trimise pentru garantie si care nu fac obiectul acesteia sau nu au fost vandute de Smart Tools Distribution SRL, se va factura o taxa de verificare si manipulare cu o valoare de 50 lei + TVA pentru produsele cu o greutate de pana la 1 Kg, 100 lei + TVA pentru produsele cu o greutate de pana la 10 kg si 500 lei + TVA pentru produsele cu o greutate de peste 10 Kg. Pentru produsele care nu au fost achizitionate de la Smart Tools Distribution SRL (nu detineti factura fiscala emisa de noi) sau nu fac obiectul garantiei, ridicarea acestora se face exclusiv de la sediul nostru din Sibiu, str. Mihail Kogalniceanu Nr. 1 Hala C3 si va reveni exclusiv proprietarului (nu vor fi returnate prin curierat rapid), acesta avand obligatia de a le ridica in termen de 9 luni de la data intrarii in evidentele noastre. Pentru cazurile in care nu se vor ridicate in termen de 9 luni de la data primirii sau nu exista informatii cu privire la proprietarul produselor (lipsa documente sau informatii AWB indescifrabile), acestea vor fi pastrate in depozitul nostru pentru o perioada de maxim 9 luni, la revendicarea produselor se va aplica o taxa de depozitare de 100 lei/luna + TVA pentru fiecare produs depozitat. Produsele ne-revendicate timp de 9 luni vor intra in proprietatea companiei considerandu-se abandonate.
De asemenea Smart Tools Distribution SRL isi rezerva dreptul de a nu raspunde pentru:
- Durata de reparatie si starea produselor livrate prin alte companii de curierat decat cele agreate;
- Produsele expediate fara a avea inregistrata solicitarea de intrare in service;
- Produsele deteliorate in timpul transportului ca urmare a ne-ambalarii corespunzatoare;
Pentru articolele care sunt achizitionate din afara Romaniei, de la vanzatori din afara retelei autorizate sau nu detineti documente de achizitie (factura, bon fiscal) sau certificatul de garantie emis de Smart Tools Distribution SRL, in original, va rugam sa ne contactati prin email sau telefonic pentru a evita costurile suplimentare datorate solicitarilor/expedierilor care nu sunt tratate de compania noastra. Serviciile gratuite specificate mai sus se adreseaza exclusiv clientilor care au cumparat produse direct de la Smart Tools Distribution SRL.
Echipa Proxxon Romania.